“Maça İyi Başladık Ama Sonu Hayal Kırıklığı” Beşiktaş, Süper Lig’in 13. haftasında Göztepe’ye 4-2 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, maçla ilgili açıklamalarda bulundu. “Üzüntülüyüm ve Hayal Kırıklığı Yaşıyorum” Giovanni van Bronckhorst, maçın başında 2-0 öne geçtiklerini ancak savunmada yaşadıkları problemler nedeniyle mağlup olduklarını belirtti. “Maça iyi başlamak istiyorduk ancak duran…
Beşiktaş, Süper Lig’in 13. haftasında Göztepe’ye 4-2 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından Beşiktaş Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst, maçla ilgili açıklamalarda bulundu.
Giovanni van Bronckhorst, maçın başında 2-0 öne geçtiklerini ancak savunmada yaşadıkları problemler nedeniyle mağlup olduklarını belirtti. “Maça iyi başlamak istiyorduk ancak duran toplardan yediğimiz goller bizi mağlubiyete götürdü. Sonuç olarak büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığı yaşıyorum.” dedi.
Van Bronckhorst, takım olarak savunmada daha iyi performans sergilemeleri gerektiğini vurgulayarak, “Duran toplar bir savaştır. Rakip bu konuda daha iyiydi. Savunmada daha sıkı olmalı ve topu daha iyi kontrol etmeliyiz.” şeklinde konuştu.
Şampiyonluk yarışıyla ilgili soruya da yanıt veren Giovanni van Bronckhorst, “İyi başlamalı, iyi götürmeli ve ilerleyen aylarda zirvede olmalısınız. Şu an için iyi performans sergilemiyoruz ve zirveden uzaktayız. Şampiyonluktan bahsetmek için henüz erken.” ifadelerini kullandı.
Giovanni van Bronckhorst, mağlubiyetin sorumluluğunu üstlendiğini ve takımın daha iyi performans göstermesi gerektiğini belirtti.
Reklam % İşbirliği: [email protected]